Thursday 6 December 2012

Aduhhh sakit :(

Sakit nya wehh bila jatuh :( . Haha , aku akan cerita kan pengalaman MANIS aku pada korangg . BACE okayy :)

HI :) . Haha , hari rabu hari toe kan 5/12/12 kiwie nak ambil nadia dari tempat kerja dia . kiwie nak cepat kiwie pun bawak macam orang gila , hee , then phone kiwie jatuh tapi kiwie tak pergi ambil , malah kiwie teruskan perjalanan untuk ambil nadia , Sampai jeh kat tempat kerja dia , kiwie mengadu phone jatuh . Then dia suruh pergi ambil , kiwie pun okay kan jehh . Masa nak sampai dekat bulatan yang dekat JJ AU2 toe , JENG JENG JENG , kiteorang jatuh . PERGHHHHHH ! . gempak tak ? , ade mamat nih tolong kiteorang  . Haha , yang kelakarnye , dia gelakkan aku , mungkin mase toe muka aku dah macam hatu kot ,haha , sumpah takan lupa kan mamat yang tolong aku toe , Aku luka dekat lengan , kaki and mata . Hee , Sampai hari ni aku tak berani mandi , Sakit wehhhhh ! , Tahu ape ? , aku tak cerita lagi dekat parents aku :) . Haha , tunggu dorang balik kl baru aku nak cerita :) . HEEE . *doakan aku tak kena marah tauuu . AMINNNN ! . Hee . Tetiba mad CALL dia kata ade orang jumpa phone kau , ahaha , orang toe nak pulang kan , mad pergi ambil dekat orang toe , and dia terus bagi dekat aku , Mase dia bagi phone dekat aku , dia gelak tengok luka aku , dia kata padan muka , kejammmm nyee KAUUUU ! , Haha , okay tapeee , Phone aku cuma rosak SCREEN jeh , Bertapa hebat nye phone aku , Macam aku juga lha , jatuh motor boleh gelak lagi . Haha , okayy , sampai sini jehlha ea , penat nak menaip , Tangan nih masih berluka lagi . Kbyee . Muahh :*

No comments:

Post a Comment