Tuesday 4 December 2012

JYEAHHH !

Seminggu my parents tiada . Diorang balik kampung , So nak tahu ape yang kiwie buad ? . Baca lha yee :D

Hi :) . Hee , Seminggu noh my baby kena teman kiwie tidur , Hee . Seronok bangattt . Thank to nadia muloks yang sudi teman kiwie tidur . Iloveyou baby . Okay know what ? , First night Byha pun tidur sekali rumah aku . Kiteorang tengok cerita hantu , Perghh , Seram gila kot :DD . Haha . At the time tengah tengok toe , tetiba perut maisng masing lapar , So kiteorang masak maggi and daging burger :DD . Melantak pukul 1 pagi . Fuhhh . Nikmatt woii . 

Lepas makan kiteorang sambung tengok cerita hantu . Haha , suara aku lha yang paling memekak . Penakut lha kate kan , Kesian nadia kena lanyakk dengan aku and byhaa , Haha . masing masing baring , Aku tidur hujung , byha tengah , nadia hujung sebelah lagi satu  . Hee ,

Tahu ape ? byhaa jahat wehh , dia takasi aku tidur , padahal dah pukul 2 lebeh . Aduhduhh , pedih mata aku tahan mengantukk , Kiteorang tidur pukul 3 lebeh hampir nak dekat pukul 4 , Byha and nadia tak sedar diri esok toe dorang nak kerja :DD 

Kiteorang bangun pukul 9 lebeh . masing masing selambee jehh , macam tempat kerja toe dorang punya , Sebelum pergi kerja kiteorang masak :D . Sedap , Act byha yang masak , aku tolong tengok , Nad tolong potong bawang , :DD . HEE , kiteorang masak ayam masak merah . 

Makan lunch sama sama dekat kedai tempat byha kerja , at sri maya 100 yen . aku siap bawak pinggan and air , Haha . Funny jeh . Lepas makan balik . Then cukup time nadia habis kerja aku datang ambil :DD .

malam tadi aku dengan nad jeh . sembang sembang , Nad tidur awal , pastu aku otp dengan mad , then dengan farid . Time otp dengan farid aku kejot kan nad . kesian nad :DD . Haha . pastu kiteorang tidurr , 

Nad bangun awal pukul 8.15 , dia siap masak untuk aku :') . aku bangun jeh tengok dia dah masak , Wahh seronok kann . Haha , Then aku hantar dia pergi kerja :DD .

Now waiting for her to lunch . Nak kunch sesama :) / Hee .  The end . Kbyee . Muahh :* 

No comments:

Post a Comment